Projektový den ve 2. C
V rámci učiva o člověku měli žáci 2. C ve čtvrtek 15.1. projektové vyučování.
Vyzkoušeli si na vlastní kůži jaké to je být neslyšící, nevidomý, hluchoněmý či na vozíku. Hravou formou a prostřednictvím skupinových činností se dověděli, jak pomoci postiženému člověku a jak na něj reagovat.
Na interaktivní tabuli shlédli pohádku Polámal se mraveneček ve znakové řeči, komunikovali s hluchátky na uších, osahali si list s Braillovým slepeckým písmem a pokusili se o napsání několika slov. Darjina maminka přivezla invalidní vozík, a tak jedna z aktivit byla obsluha vozíku vlastní silou a s pomocí asistenta.
Činnosti byly pestré, děti se bavily, ale zajisté si uvědomily, že s omezeními, které zažily formou hry, by nechtěly žít dlouhou dobu, natož celý život. Proto si určitě budou více vážit svého zdraví a postižené lidi vnímat jinýma očima.
Více fotografií >>>zde<<<.
Autorka: Mgr. Dana Dvořáková