Informace pro rodiče !!!
Vážení rodiče,
vzhledem k mimořádnému opatření MZ ČR sdělujeme následující informace:
1. Sledujte prosím průběžně informace vyvěšované na webu školy.
2. Žádost o ošetřovné dítěte
Žádosti o zaslání formuláře posílejte e-mailem na adresu ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ). V této žádosti uvádějte jméno a rodné číslo dítěte. Na Váš e-mail Vám bude následně odeslán předvyplněný formulář, který si vytisknete, dovyplníte, podepíšete a s tímto se již obrátíte na Vašeho zaměstnavatele.
Pokud nemáte možnost pracovat s žádostí v elektronické podobě, můžete si ji v krajním případě vyzvednout přímo ve škole od pondělí 16. 3. 2020 v pracovní dny v době od 9:00 do 12:00 hodin.
3. Školní jídelna
Všichni strávníci jsou od 16. 3. 2020 automaticky odhlášeni ze stravování po dobu uzavření školy. Záloha na duben bude stržena z účtu dle rozpisu uvedeného na našich webových stránkách, tedy 25. 3. 2020. Platby v hotovosti zatím přijímány nebudou. Sledujte, prosím, naše webové stránky, termíny plateb budou včas zveřejněny.
Případné dotazy můžete posílat na e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
.
4. Pronájem tělocvičny a hřiště
Veškeré pronájmy jsou do odvolání zrušeny. Finanční vyrovnání bude individuálně řešeno s každým jednotlivým subjektem až po ukončení mimořádného opatření.
5. Organizace výuky v době mimořádného opatření MZ ČR
Třídní učitelé rozešlou zákonným zástupcům všech žáků e-mail s následujícími Informacemi:
Žákům budou zadávány úkoly prostřednictvím školního webu.
Jedná se o tzv. on-line způsob zadávání školních úkolů pro samostatnou domácí přípravu žáků.
Od pondělí 16. března začnou vyučující jednotlivých předmětů zadávat žákům pokyny k domácímu samostudiu, učební materiály, výukové prezentace, pracovní listy... Ke všem dokumentům budou mít žáci veřejný přístup prostřednictvím webových stránek naší školy pod odkazem On-line výuka.
Povinností žáka je pravidelně sledovat obsah sdílené složky své třídy na webovém úložišti, řídit se pokyny učitelů a svědomitě plnit zadané úkoly. Pokud si vyučující od žáků vyžádá zpětnou vazbu, např. formou vypracovaných pracovních listů, žák si příslušný dokument stáhne a uloží do svého počítače. Zadanou práci vyplní, uloží pod svým jménem a dle instrukcí učitele předá pomocí e-mailu, nebo jinou předem dohodnutou formou.
Učitelé budou k dispozici žákům k elektronické konzultaci (e-mail) každý pracovní den v době od 8:00 do 14:00 hodin. S jednotlivými vyučujícími je možné v této době komunikovat i telefonicky, vedení školy ovšem nemůže svým zaměstnancům nařídit poskytnutí čísla osobního kontaktního telefonu.
Autor: PaedDr. Pavel Kessner