Informace pro rodiče !!!

Vážení rodiče,
vzhledem k mimořádnému opatření MZ ČR sdělujeme následující informace:

1. Sledujte prosím průběžně informace vyvěšované na webu školy.
2. Žádost o ošetřovné dítěte

Žádosti o zaslání formuláře posílejte e-mailem na adresu ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ). V této žádosti uvádějte jméno a rodné číslo dítěte. Na Váš e-mail Vám bude následně odeslán předvyplněný formulář, který si vytisknete, dovyplníte, podepíšete a s tímto se již obrátíte na Vašeho zaměstnavatele.

Pokud nemáte možnost pracovat s žádostí v elektronické podobě, můžete si ji v krajním případě vyzvednout přímo ve škole od pondělí 16. 3. 2020 v pracovní dny v době od 9:00 do 12:00 hodin.

3. Školní jídelna

Všichni strávníci jsou od 16. 3. 2020 automaticky odhlášeni ze stravování po dobu uzavření školy. Záloha na duben bude stržena z účtu dle rozpisu uvedeného na našich webových stránkách, tedy 25. 3. 2020. Platby v hotovosti zatím přijímány nebudou. Sledujte, prosím, naše webové stránky, termíny plateb budou včas zveřejněny.
Případné dotazy můžete posílat na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

4. Pronájem tělocvičny a hřiště

Veškeré pronájmy jsou do odvolání zrušeny. Finanční vyrovnání bude individuálně řešeno s každým jednotlivým subjektem až po ukončení mimořádného opatření.

5. Organizace výuky v době mimořádného opatření MZ ČR

Třídní učitelé rozešlou zákonným zástupcům všech žáků e-mail s následujícími Informacemi:

Žákům budou zadávány úkoly prostřednictvím školního webu.

Jedná se o tzv. on-line způsob zadávání školních úkolů pro samostatnou domácí přípravu žáků.

Od pondělí 16. března začnou vyučující jednotlivých předmětů zadávat žákům pokyny k domácímu samostudiu, učební materiály, výukové prezentace, pracovní listy... Ke všem dokumentům budou mít žáci veřejný přístup prostřednictvím webových stránek naší školy pod odkazem On-line výuka.

>>> On-line výuka <<<

Povinností žáka je pravidelně sledovat obsah sdílené složky své třídy na webovém úložišti, řídit se pokyny učitelů a svědomitě plnit zadané úkoly. Pokud si vyučující od žáků vyžádá zpětnou vazbu, např. formou vypracovaných pracovních listů, žák si příslušný dokument stáhne a uloží do svého počítače. Zadanou práci vyplní, uloží pod svým jménem a dle instrukcí učitele předá pomocí e-mailu, nebo jinou předem dohodnutou formou.

Učitelé budou k dispozici žákům k elektronické konzultaci (e-mail) každý pracovní den v době od 8:00 do 14:00 hodin. S jednotlivými vyučujícími je možné v této době komunikovat i telefonicky, vedení školy ovšem nemůže svým zaměstnancům nařídit poskytnutí čísla osobního kontaktního telefonu.

Autor: PaedDr. Pavel Kessner

Nepřehlédněte!

Václavská školička 2024

Bude probíhat vždy v úterý v těchto termínech: 27. 2., 5. 3., 12. 3., 19. 3. a 26. 3. od 16:00 hod. do cca 16:50 hod. Lekce jsou zaměřeny na rozvoj dovedností…

Inzerát na učitele 1. stupně

Do našeho týmu přijmeme od března 2024 učitele nebo učitelku prvního stupně. Kvalifikační předpoklady: Vysoká škola s kvalifikačními předpoklady pro učitele…

Inzerát na učitele 2. stupně

Do našeho týmu přijmeme od srpna 2024 učitele nebo učitelku druhého stupně. Kvalifikační předpoklady: Vysoká škola s kvalifikačními předpoklady pro učitele…

Zvýšení ceny obědů

U P O Z O R N Ě N Í Vážení rodiče, od 1. září 2023 dojde ke zvýšení ceny obědů ve školní jídelně z důvodu zdražování potravin a energií (na konci srpna se…

VYBUDOVÁNÍ MULTIFUNKČNÍ UČEBNY A ZAJIŠTĚNÍ VNITŘNÍ KONEKTIVITY ŠKOLY

  Projekt VYBUDOVÁNÍ MULTIFUNKČNÍ UČEBNY A ZAJIŠTĚNÍ VNITŘNÍ KONEKTIVITY ZÁKLADNÍ ŠKOLY TŘEBÍČ, HORKA-DOMKY je spolufinancován Evropskou unií.

Odhlásit oběd

Díky aplikaci www.strava.cz můžete nyní odhlašovat stravu prakticky odkudkoli (všechny změny je potřeba potvrdit tlačítkem odeslat, jinak se změny neprovedou).…

Nejbližší akce školy
Nahoru