Adventní kalendář
Děti ze 4. B si v rámci předmětu Člověk a svět práce vyrobily netradiční adventní kalendář. Tentokrát byla potřeba i spolupráce s rodiči, kteří připravili látky a kalendář do definitivní podoby pomohli dětem doma dodělat. Základem kalendáře jsou ruličky od toaletního papíru. Ty jsou obaleny látkou popřípadě papírem. Dovnitř se dá nějaká malá sladkost. Teď už zbývá jen postupně rozbalovat a přibližovat se Vánocům.
V. Brázda a J. Doležalová
Vánoční sbírka krmiva 2018
Milí žáci,
opět po roce pořádáme vánoční sbírku pro opuštěná zvířata z třebíčského útulku. Organizujeme ji vždy v adventním čase a i letos doufáme, že se u vás setká s příznivým ohlasem.
Opuštěným pejskům chce pomoci i naše škola, a proto máte možnost přinést pro zvířata psí konzervy, piškoty a pamlsky, masové kapsičky, stelivo pro kočky, deky, prostěradla a hračky.
Program dlouhodobé primární prevence společensky negativního chování
Podzimní měsíce jsou na naší škole každoročně vyhrazeny interaktivním programům dlouhodobé primární prevence rizikového chování dětí a mládeže „(Ne)bezpečně na síti" v šestém ročníku, „Bez agrese, prosím" v sedmém ročníku a „Kdo jsem a kam směřuji" v osmém ročníku.
Přírodovědná exkurze osmého ročníku
Ve středu 21. listopadu 2018 jsme se s žáky osmého ročníku vydali na přírodovědnou exkurzi do Brna.
Během návštěvy Anthroposu měli žáci možnost zopakovat si své vědomosti o vývoji člověka a seznámit se s nejnovějšími poznatky vědy v této oblasti.
V Technickém muzeu žáci v expozici Ulička řemesel blíže poznali, jak se žilo lidem na počátku 20. století. Poté si v Technické herně pohráli s různými fyzikálními experimenty. Nakonec si mohli sami prohlédnout expozice muzea, které je nejvíce zaujaly.
Všechny barvy podzimu
Jako pomyslné rozloučení s podzimem proběhl 14. listopadu výlet žáků z 1. B, 1. C, 2. B a 3. B do Obory v Lesonicích. Sebezdařilejší obrázek, počítačový program nebo film nemohou nahradit poznávání na základě zážitku, a tak děti, navzdory mrazivému ránu, vyrazily na dlouhou procházku lesem. Jedno z deseti zastavení bylo u dravých ptáků. Na dalších se děti učily poznávat houby, seznámily se s prací lesního dělníka. Viděly, k čemu je v lese užitečný kůň, učily se poznávat lesní zvířata nebo si vlastnoručně stloukly krmítko pro ptáky.